5 Tips about آنفولانزا خر است You Can Use Today

Wiki Article

پلارگونیوم یک داروی گیاهی می‌­باشد که می ‎تواند به درمان عفونت­‌های تنفسی، گلودرد و علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند پس بهتر است به محض احساس علائم سرماخوردگی این داروی گیاهی را مصرف نمایید.

کودکان خردسال، افراد به شدت بیمار، و کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند می‌توانند دیگران را برای مدت طولانی‌تری آلوده کنند. حتی افراد بدون علامت، یعنی کسانی که مبتلا می‌شوند اما هرگز علائم واضحی را بروز نمی‌دهند‌، می‌توانند آنفولانزا را منتقل کنند.

اما ویروس‌هایی که به این ۲ بیماری منجر می‌شوند با هم متفاوت هستند.

آیا واکسن آنفلوآنزا می‌تواند با کووید-۱۹مقابله کند؟ ویروس کرونا با ویروس آنفلوآنزا متفاوت است. بنابراین، واکسن آنفولانزا نمی‌تواند از ابتلا به کووید-۱۹ جلوگیری کند.

از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید.

آب و مایعات به مرطوب نگه داشتن گلو و بینی کمک می­‌کنند و این رطوبت باعث می‌­شود که ویروس توسط مخاط و خلط از بدن خارج می‌شود.

اکسپکتورانت‌ها: این داروها به کم کردن ترشحات سینوسی کمک می‌کنند آنفولانزا به زبان ترکی استانبولی و سردرد و سرفه را تسکین می‌دهند.

آنفولانزا چیست؟ با موثرترین روش‌های درمان از آن خلاص شوید

حتما بخوانید : آنفولانزا در کودکان: علائم، پیشگیری و درمان

در صورتی که ویروس روی دست شما منتقل شده باشد، هنگامی که دهان، چشم‌­ها و بینی خود را لمس کنید وارد بدن‌تان می‌شود.

نوشیدن مایعات فراوان و استراحت کافی به بهبود علائم بیماری کمک می‌کند. درمان و اقدامات خانگی برای کنترل علائم آنفولانزا عبارت‌اند از:

هنگام عطسه یا سرفه، دهان و بینی خود را بپوشانید. برای جلوگیری از آلوده شدن دست‌ها، در دستمال کاغذی یا بخش داخلی آرنج خود سرفه یا عطسه کنید.

افراد بیمار در این دوران باید استراحت کامل داشته و ترجیحا خود را قرنطینه کنند تا افراد دیگر را در معرض بیماری قرار ندهند.

در صورتی که حمله‌­ی عصبی شدید باشد ممکن باعث فلج شدن اندام گردد. از مهم­ترین علائم این بیماری، گزگز کردن پاها، بی حسی دست و ضعف شدید و ناگهانی می‌­شود.

Report this wiki page